Lapas

piektdiena, 2011. gada 25. marts

Pārsteidzošā Āzija II

- Indoneziešiem reti mājdzīvnieks ir suns, kā zinam suns ir "netīrs" dzīvnieks islāmā
-daudzi Indonēzieši domā,ka Latvija ir sala.
- Autokatastrofā maksā tas,kam lielāks braucamais, nav svarīgi kas vainīgs!
-Slimnīcā pie slimnieka var kāds palikt pa nakti (bez maksas)
-Piektdienās cilvēki nēsā batiku (manā universitātē tā gan nav, bet katrai dienai ir uniforma, visi pasniedzēji un darbinieki 1dienās nēsā gaiši zilas drēbes, 2dienās dzeltenes, 3dienās melnes vai tumši zilas, 4dienās batiku un 5dienās visi ir baltā, man ļoti patīk piektdienas. Lai arī es esmu pasniedzēja , šim te nepievienojos, man vienkrāši nav vienkrāsainu drēbju un kur nu vēl šajās krāsās)
- čalis ar sporta fakultātes kreklu ir playboy, un viņam ir vidēji 2 draudzenes, tas nekas, ka neglīts un duraks, bet no sporta fakultātes!(un protams, tas nav par visiem, bet par vairumu gan)
- piezīmes par izskatu ir pilnīgi normālas! "Tu esi liela" (by Arik), "Tev ir liels dibens" (by Ali), "Tev ir pumpa" (by Daju), līdzīgas piezīmes, kā" tu pieņemies svarā", "tev ir garš deguns", "tu esi balta" ir saņēmuši citi mani draugi. Jāatzīst,kapiezīmes par resnumu jeb lielumu saņemam mēs visas, pat tās, kas sver 54kg!
- Transvestīti ir biedējoši radījumi,man ir bail no viņiem! Viņi lieto silikona injekcijas degunam, lai tas nebūtu tik plakans,bet vairāk eiropeisks, un tā rezultātā viņiem ir MILZĪGI deguni. Tāpat viņu izpratne par modi ir vienkārši drausmīga!
- Transvestīts musulmanis nēsā džilbabu, galvassegu, redz arī transvestītu sievietei ir jābūt labai sievietei!
- Hipnoze spēj palīdzēt it visam, tik vaļā no bailēm, no sāpēm. Dīvainākais, ko esmu redzējusi ir reklāma - hipnozes seansi dzemdībām!Jācer,ka bērns tad nepiedzimst transa stāvoklī :p
- ja jau par māmiņām....jaunās māmiņas atvaļinājums ir 3 mēneši, 1 mēnesis pirms bērna dzimšanas un 2 pēc!
-Indonēzijas nacionālie sporta veidi - futbols (čempionātu dēļ pat meitenes basto manas lekcijas) un batmintons (?????????????)
- Indonēzieši tic, jo spalvaināka sieviete, jo vieglāk tai ir ieņemt bērnu

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru