Lapas

ceturtdiena, 2011. gada 10. marts

Masāža

Kā jau iepriekš stāstīju, viens no maniem kursiem, ko šeit apmeklēju ir masāža, precizēšu sporta masāža! Izvēloties pie priekšmetu, pie sevis nodomāju: zinu, ka darbu savā specialitātē prakstiski neiespējami atrast, tad nu blakus izglītība masāžā nenāktu par sliktu palielināt savas izredzes! Galu galā es to mācos universitātē, sporta fakultātē.

Man iet ļoti interesanti. Kā jau sporta fakultātē, kurss sastāv no 40-50 puikām un kādām varbūt 5 meitenēm, kas ir super, jo uzvedas kā cilvēki nevis pārpiemīlīgi rozā briesmoņi! Nodarbība notiek lielā zālē, kur ir pilns ar gultiņām, tur mācas puikas (saku puikas, jo viņiem ir 19 un pat ja būtu 27 vienalgauzvestos kā 12 gadīgi), un tad ir istabiņas aiz aiskariņiem, kur mācamies mēs,meitenes.

Kad esam aiz aiskariņiem mēs pārģērbjamies šortiņos un maikās, lai masētājam vieglāk. Esam pāros, tātad es masēju kādu,mācos un tad kāds, precīzāk kāda mācās uz manis! Kas nozīmē bezmakasas masāžu reizi nedēļā!

pasniedzējs Ali
Kādēļ rakstu par masāžu, jo man liek aizdomāties kā tas nākas,ka muslumaņu valstī meitenes irnodalītas no puikām, bet ne no pasniedzēja? Pasniedzējs ir feins, vārdā Ali. re, es pat bildi ieliku, parasti gan viņu redzu sporta tērpā un ar trīsdienu rugājiem :p

Nu jā, kur es paliku. Tad nu mēs mācamies aiz aiskariņiem, bet reizi pa reizei Ali lūdzot piedošanu ienāk apskatīties kā mums sokas un pamāca kā labāk. Man kā eiropietei po uz to, ka viņš vazājas un māca manu kursabiedreni mani masēt, viņš rāda piemēru uz manis (ļoti spēcīgs tvēriens, nebrīnos, ka māca!), bet kā ir ar pusplikajām muslumaņu meitenēm, kas ikdienā tik seju un plaukstas rāda? Vienkārši unikāli!!!!!!!!!! te nu jāpiemin,ka esam apguvuši kāju un muguras masāžu un es tiešām gribu redzēt, vai viņš nākamreiz uzdrošināsies rādīt piemēru uz kāda dibenu?!!! Jo mācīsimies dibena masāžu :D

Man kā masāžas nefanam šīs ir jaunas izjūtas, vispatīkamākās ir bijušas, kad Ali masē vienu kāju, rāda Ding,kā pareizi jādara un Ding masē otru kāju, mācās! Murrrrr, cik patīkami. Šodien uz manis arī mācījās 2 meitenes, bet viņām viens mīnuss, krēms tik daudz,ka es jutos tā it kā man būtu vēk viena tauku kārta! ( mēs masējam ar ķermeņa losjonu nevis eļļu, tā ka sanāk spa laikam :D )

Pavisam piemirsu, ja kāds grib saņemt no manis masāžu, ko šeit mācos, tad šis masāžas cena ir precīzi 1200 000 rp, pārbaudīju cenrādī veselības centrā (mums tāds ir uni), kas latos ir 68.85 Ls


8.04

Solīju pabeigt rakstu, kad būs bijusi dibena masāža! Solījumus turu un te nu ir... dibena masāžu pasniedzējs nepārbaudīja, bet toties krūšu masāžu gan! Laikam izklausās pēc kaut kāda perversa tipiņa, bet tā nebūt nav, galu galā mēs mācamies un un kādam tas ir jādara! Ali ir īstais, jo viņam ir talants, šonedēļ viņš mani dakterēja, nudien fantastisks tvēriens un ķermeņa izjūta.
Pie sevis domāju, ka galu galā tak arī pie daktera mēs izģērbjamies...

Dzīvojam veselīgi!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru