Lapas

otrdiena, 2011. gada 22. marts

Gardumi - augļi III

Man šķita, ka esmu nogaršojusi visu, bet tā nebūt nava!
sarkanais pūķauglis

še ku reku pēdējie brīnumi ko ēdu. bet pirms sāku, jāatzīst,ka esmu mainījusi savas domas par salaku jeb čūskas augli, nu nenormāli garšīgs!

Viens no brīnumiem bija tāds, ka man šķita, ka ir tikai viens veids dragonfruit jeb pūķauglim, nekā ir arī sarkanais, garša nav tik izteikta, teikšu,ka diezgan pliekana, bet veinalga labs. Šamējais nav ovāls, bet gan apaļš, tā var atšķirt :)

Srikaja 
Srikaya  jeb latviski srikaja ir auglis nevis mums zināmais dārzenis artišoks! Miziņa sastāv no tādām kā zvīņām, tās noloba un skatam paveras balta, mīksta, sulīga miesa, tās nav daudz, jo srikajai ir ļoti daudz mazu melnu sēkliņu, mazliet lielāku kā ābolam. Garšo saldi un ļoti sulīgi. Lapsenes dievina šo augli!
rambutans

Viens no gardākajiem augļiem šeit ir rambutan jeb līčes. Diemžēl sezona ir ļoti īsam labi ja 2 mēneši.Auglis ir nedaudz skābens, ļoti sulīgs. Bet tā ēšana ir diezgan kaitinoša, jo to nekad nevar nopirkt bez skudrām komplektā un tās ir milzīgas un biedējošas!

kokosan







Šis auglis jeb es drīzāk tās gribētu saukt par ogām ir kokosan, Sumatrā tās sauc par rambi. Ogas ir lielu ērkšķogu lielumā, tās ir skābākas par līči un ļoti sulīgas, nudien adgādina ērkšķogu.

Vēl esmu izmēģinājusi Jeruk Bali jeb Bali apelsīnu/ citrusu, kas ir mežonīgi liels, var svērt vairāk kā kilogramu, garša nedaudz atgādina maigu greipfrūtu jeb pamelo! Gardi dzīvot Indonēzijā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru