Lapas

ceturtdiena, 2011. gada 10. februāris

Skudras

skudru ceļš uz manas sienas pēc istabas dezinfikcijas
Kad biju maza, atceros kādreiz vasarā vecvecāku mājā saradās daudz skudru un ome parasti teica, ka tuvojas lietus. Un patiesi, vienmēr tad lija. Pēc lietus gan skudras pazuda....
Skudra- mazs, diezgan piemīlīgs kukainis, spēcīga un raksturota kā ļoti darbīga! Man patika skudras, ar uzsvaru uz pagātnes formu, tagad es esmu pazudusi starp nepatiku un naidu! No manis sanāktu slikta džainise, jo skudra manā ceļā mirst! Zinu, skan drausmīgi, bet viņas ir briesmīgas un viņu ir daudz!
Skudras ir dažāda izmēra, lielākas un mazākas. Lielās briesmīgās dzīvo laukā, mazās, putekļiem līdzīgās dzīvo VISUR!
Viņas uzrodas, kad parādās kaut kas, ko var nosaukt par pārtiku, piemēram, neuzmanīgi nosviesta cepuma drupača. Nu nav jau jābūt lielai, visticamāk, ka tu pat nepamanīji drupaču, bet pēc 5 minūtēm tu pamani skudru desmitus un tad tu saproti,ka jā, bija drupača! 
Skudrām acīmredzot garšo kafija. Tiklīdz kā kafijas krūze ir atdzisusi tajā peldās skudru simti. Mirst baudā no kofeīna pārdozēšanas. 
Desertā mēdz gadīties tāds prieks kā karote, ko nu, slinkā es nav lāgojusi aiznest un nomazgāt. yey, kas darās, kad karote ir cimojusies ievārījuma burciņā!
Labums ir no skudrām ir tāds, ka tu nekad neesi viens, tev nekad nav jāēd vienam vakariņas, vienmēr būs kompānija. Parādas šķīvis un parādās skudras!
Tev patīk, ka tevi kutina? Priekš tam ir skudras! Varbūt kādam patīk, man noteikti nē un vēl jo mazāk, kad viņas sāk kost. Blaukš un beigta. Glābj Kayu putih eļļa ar ko pagājušo nedēļu biju visa iesmērējusies, jo mana istaba bija apsēsta ar skudrām. Ēdiena istabā nav, tas pusizēstais muslis ir noglabāts bundžā un pat Bertoldam vairāk cepumi netiek doti. Es pat istabu izmazgāju ar kaut ko koši zilu un makten kodīgu. bet viņas te ir.
Punktu manai pacietībai šodien pielika viņu uzbrukums manām Fox konfektēm, redz viņas nav vakuma iepakojumā, tas nozīmē,ka var tikt klāt. Simtiem skudru.... Un nav jau tā,ka Fox konfektes ir pirmo reizi manā istabā... šī ir skudru sezina vai kā?
Cenšos atgādināt sev, pacietību, pacietību. vai arī jāuzsēžas uz ūdens diētas, lai nav ēdiens istabā nemaz. Bet es tak neteicu,ka arī ūdens glāze būtu likta mierā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru