Lapas

otrdiena, 2011. gada 14. jūnijs

Ziema

Šķiet par šo nevar neierakstīt! Kā jau zināms otrpus ekvatora ir cits gadalaiks, pilnīgi saprotami, ka Austrālijā ir ziema, bet kas to būtu domājis, ka Indo sauso sezonu varētu saukt par ziemu?

Pulkstens pašlaik ir 6 no rīta, es sēžu datora priekšā cenšoties sasildīt rokas ar kafijas krūzi un pārējo ķermeni esmu ievīstījusi pledā, kas šķiet ir ražots speciāli tropu klimatam, jo nemaz nejūtas siltāk! Ārā ir tikai +25 C! Kas liek man sev jautāt vai tropu +25 ir tiešām tik auksti vai arī es šeit esmu nodzīvojusi jau tik ilgu laiku, ka reaģēju līdzīgi vietējiem, ar vēlmi iegādāties vilnas cepurīti un šallīti (nav grūti atrast šīs mantas)...

Diena kļūs siltāka pēc dažām stundām, kas nozīmē mājupceļu no universitātēs siltu. Pie mums sesija, šodien atkal dodos vērot eksāmenus.

Ar to visu es gribēju pateikt, ka man nav nekāda prieka par šo agro rītu un, dārgie draugi, es neesmu saņēmusi nevienu dzimšanas dienas vai ziemassvētku dāvanu, atgriežoties gaidu dāvanu maisiņus ar smukiem, siltiem džemperiem un segām, jo man nelabas aizdomas, ka tropu kukainim Natei būs grūti izdzīvot Latvijas bargo ziemu...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru