Lapas

piektdiena, 2011. gada 15. aprīlis

es neesmu pazudusi!

Ja nu kāds brīnās par to, kādēļ klusums pastkartē... uz šobrīdi esmu ieslīgusi batikas pasaulē (par,ko noteikti uzrakstīšu, kā tad tas īsti notiek, diemžēl process ir ļoti garšs un uz šo brīdi ir tikai pirmā krāsas kārta un raksts vēl nav sākts veidot. jāpaciešas visiem) un pa vidu vēl cenšos nolikt eksāmenus.

Jā iet runa par ceļošanu, bija solīts raksts par Hannas ciemošanos, bet tā nu ir sanācis, ka kopš janvāra es gandrīz visu laiku esmu slima un tas mani attur no ceļošanas, lai gan jau pirmdien atkal dodos uz Džakartu un no turienes uz Bogor, nu cerēsim, ka būs ar ko padalīties :) pēc tā gan viss, jo plānojās lielāks ceļojums, par ko pagaidām klusēšu ...

Kas attiecas uz dabas katastrofām, parasti man šo jautājumu uzdod... tad ir joprojām bailīgi, kamēr Merapi vulkāns ir pierimis Āziju pāršalc cunami un zemestrīces. Pēc Japānas cunami, arī mums tika mazāki, lielākie postījumi bija Papua. Un pavisam nesen, to jau arī Latvijas ziņās teica, bija zemestrīce, pēc Rihtera 7.1 balles, kas ir daudz. Mēs tikām brīdināti, ka būs liela, bet zinātnieki nevarēja paredzēt kur tieši. Visi bija nobijušies, jo kā zināms 2006. gadā bija 6 balles un, man bail samelot, bet bojā aizgāja 6000 cilvēku (var gadīties,ka viena nullīte ir par maz), tās zemestrīces epicentrs bija pilsētas dienvidos. Mums šoreiz noveicās, zemestrīces epicentrs bija 250km jūrā un ne visi juta tās atbalsi pilsētā. Par laimi man bija salds miegs un es no gultas neizripoju, kā tas ir jau noticis ...

ar mīļiem sveicieniem no Džogdžas,
Nate

1 komentārs: