Lapas

piektdiena, 2011. gada 7. janvāris

Zaķīši

Tā nu ir sanācis, ka par zaķīšiem esmu iesaukusi savus audzināmos. Jau kādu laiciņu tiku uzaicināta par pasniedzēju UNY Fizikas un matemātikas fakultātē. Tie,kas mani labāk pazīst tagad varētu skaļi sākt smieties, ar šīm zinātnēm esmu uz jūs! Bet nē, pasniedzu angļu valodu.Kopš oktobra manā angļu valodas gādībā ir nonākuši precīzi 137 studenti, iedalīti 5 grupās.
Man ir ķīmiķi pirmdienās, fiziķi otrdienās, matemātiķi trešdienās un dabas zinātnes grupa ar biologiem ceturtdienās. 
matemātikas kurss
Tā kā nupat ir noslēdzies pirmais semestris nodomāju,ka man jums par viņiem ir jāpastāsta, kā nekā sastāda diezgan lielu daļu manas ikdienas :).
Katra grupa ir citādāka, lai gan līdz galam āpat vēl visus neesmu iepazinusi, pārāk daudz viņu un pārāk maz laika, lai gan solos laboties nākamsemestr, jo īpaši kas saistās ar vārdu atcerēšanos. Pašlaik esmu iegaumējusi visas Adženg un Devi, lielas problēmas sagādā atšķirt visas Rulli. Atmiņā vieglāk paliek puikas, jo šamie man īpaši izceļas ar ampelēšanos lekcijās vai vienkārši izcelšanos.
Jāatzīst ,ka sākumā biju šokēta. Mūsu studenti pirmajā kursā jau ir diezgan nobrieduši, pieauguši cilvēki, šeit tā nav, bieži vein jūtos kā bērnudārza auzdinātāja ar viņu jokiem un ķiķināšanu, nepārtraukto čalošanu. Taču tam ir arī savi plusi, nekad neesmu sastapusi tik dzīvespriecīgus cilvēkus vairumā! Jo īpaši tādi ir mani matemātiķi bērnišķīgi priecīgi! Šī varētu būt arī visromantiskākā grupa. vienmēr acerēšos kā veidojot teikumus ar "at" Devi izdomāja Mīlestības ielu :) hih Tas gan nenozīmē, ka citas grupas tādas nav, man nesen uzdeva jautājumu kā man tīk indonēziešu puiši...
Dabas zinātņu kurss
Ja iet runa par aktīvumu, tad johaidī! Atceros, ka pamatskolā man priekšā sēdēja puika Rihards, skolotāja nekad no viņa nevarēja neko laukā dabūt, nu lūk, tad man tādi ir 70% studentu, ņemam knīpstangas un velkam! Jo īpaši fizikas grupa. Man tas šķiet visnotaļ komiski, lai ko es jautātu visi klusē, nekustās ne vaibstiņš sejā, ja neskaita vienas meitenes seju, vienmēr ir sāpju izteiksme, varētu domāt, ka man ir pātaga rokās un katrs mans vārds tiek triekts viņas virzienā. Nabaga bērnam ir traua no manis laikam!
Pavisam citādāk ir ar ķīmiķu grupu. Tie ir aktīvi, uzdod jautājumu, ir atbilde, uzdod uzdevumu, visi metas pildīt, jo īpaši, ja tas ir grupas darbs. Tajā grupā man ir vairāki izlecēji, man ir veselas 3 Adženg, viena jo īpaši liela klača, es varētu viņu kušināt 100 reizes, bet tik un tā nekas nemainīsies :D Otra ir Sāra, viņa man Janu atgādina, tāda šerpā un jautra, vienmēr labs garastāvoklis un vienmēr gatava darboties, pa vidu smejoties :)
Numur 3 ir Joga, viņš izlec pēdējās nodarbībās. Studentiem bija uzdevums veidot prezentācijas, viņam vienmēr ir 10 jautājumi, kas protams ir lieliski no mana skatu punkta, bet togrupu vietā, kam jāatbild es negribētu būt, āķīgi tie jautājumi.
topoši biologi
Ceturtdienas ir īpašas dienas! Jau doma vien liek iesāpēties galvai, bet arī lūpu kaktiņos ievelkas smaids. Lai kāman dažkārt gribētos būt stingrajai pasniedzējai, nu neesmu! bet ar šīm grupām vajadzētu! Dabaszinātņu grupa man parasti tiek pirmā, grupa ir īpaša, jo pilna ar Japānas manga faniem, nezkāpēc daži arī izskatās kā izkāpuši no komiksa, jo īpaši Tere, hehe. Viena no retajām grupām, kur var redzēt barvežus, divi čaļi, ir vēsais Lupus un donžuans Ganie. Īpašs stāsts ir par Ganie, viņš ir meiteņu siržu lauzējs un visu čaļu varonis līdz ar to. Pēc viņa uzvedības gan nekad nepateiktu,ka viņam ir tikai 18 (maniem studentiem ir 17-19 gadu), vienmēr gatavs paflirtēt un pajokot, uz mani ar mēģināja, par ko saņēma sodu sēdēt klases priekšā vienam, ar to mūsu romantika arī beidzās :D Taču tas nenozīmē, ka viņam nepatīk saņemt uzmanību no citiem, ierodas uz nodarbību pēdējais, saņem ovācijas un tad lekcijas laikā kaut kā pamazām viņam apkārt apsēžas daļa meiteņu no vienas puses un daļa čaļu no otras puses... Nesūdzos par joku grupu šajā kursā. Lai gan grupas prezentācijām dalījām uz izlozi, nezkāpēc sakritības pēc 3 jokdari Lupus, Genie un Čandra tika vienā grupa, pēc satua prezentācija bija švaka, bet tik labi izsmējusies es sen nebiju!
Tāpat kā manu darba nedēļu tā aī šo ierakstu noslēgšu ar biologiem. Šķiet šī grupa vienmēr ir balansā, ļoti nopietnas meitenes un jautri puikas,visi kā viens gatavi jokot! tas gan nenozīmē,ka meitenesir ar vieglu roku ņemamas, jo īpaši kas attiecas uz slieku pārošanās skaidrošanu ar ķermeņa valodu ... pirkstiņiem :)
nedaudz miglaina KOPbilde
Un ja man sagribās ekstrēmu nodarbību savācu visus studentus kopā, lai būtu jautrāk uzlieku filmu :) Nu vai ziniet, tas ir kaut kas... Zinot to,ka 90% no maniem studentiem ir musulmaņi izvēlējos visnekaitīgāko sakarīgo filmu - Pride and Prejudice (lepnums un aizspriedumi). Nevaru iedomāties, kā tas būtu skatīties holivudas parasto ... Kad Dārsijs atzinās mīlestībā, zāli pāršalca smieklu jūra! Režisors paveicis lielisku darbu un parādīja katru sīkāko uzmanības apliecinājumu, ko lieliski pamanīja mani studneti un tas tika pavadīts ar UUUUUUUUU! Un tā nepārtraukti. kas gan man lika aizdomāties par kultūras īpatnībām - kas notiek tad, kad viņi apprecas, čalis uz viena ceļa sēžot bildina un dāma ir augšpēdus no smiekliem?Kur nu vēl kāzu nakts...
Bet nu gan, dodos atvaļinājumā un par to kaut kad februārī, kad būšu atpakaļ :)!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru